Monday, December 3, 2007

ويظل الحرامية حرامية

خلص انا بوليس
بس مخلصتش انا حرامي
هما لموا الكاميرات وكل واحد روجح علي بيته بعد ما خدوا الصور مع بعض
بس احنا لسه ناصبين منصات اطلاق التدوينات علي انا حرامي
هما رجعوا بالي احنا كنا متاكدين انهم هيرجعوا بيه وهو الصور والصور وبس
اما حنا فهنرجع بالي متاكدين اننا هنرجع بيه
هنرجع بالعزة والكرامة والارض والعرض هنرجع بفلسطين وهنقف قدام المسجد الاقصي نرقص الدبكة وبعدين نصلي جوه الحرم
هنرفع علم فلسطين قريب قوي علي قبة الصخر
امتي معرفش
بس كلنا متاكدين من ده
وصدقوني ولا مليون انا بوليس يقدر يمنعنا عن ارضنا
مبروك ياريس علي صورك الجنان مع الوزراء والحكام العرب انتي وليفني وانتي بتبوسيهم
ومبروك علينا تاكد العالم اكثر من مدي كذبكم وخداعكم وظلمكم
واخيرا احب ااكد اني حرامي
حرامي
حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامي
أخيرا بدعوا كل واحد شارك معانا في انا حرامي يكتب بوست وداع المدونة بمناسبة انتهاء انا بوليس
وكل واحد شارك معنا حتي بزيارة يكتب تعليق
شرفتونا ونتمني اننا نكون قدمنا لكم حاجه
والي مطاردة جديدة بين البوليس والحارامي علي راي بن الصعيد اسلام ناجح